Η φιλοσοφία μας

 

Η τεχνογνωσία μας, η αγάπη μας για την Ελλάδα και τον τουρισμό σε συνεργασία με τους ξενοδόχους πελάτες μας καθώς και η απεικόνιση της αγοράς και των αναγκών στον τουριστικό χώρο ήταν η έμπνευση για την δημιουργία ενός καινοτόμου και φιλικού συστήματος κράτησης και προβολής καταλυμάτων.

 

 


Γιατί άλλο ένα Σύστημα Κρατήσεων;

Ο πρωταρχικός στόχος μας είναι η δημιουργία μιας ελληνικής λύσης, με σωστές πληροφορίες, δίκαιη, αντικειμενική, εξελισσόμενη και προπάντων επίκαιρη υπηρεσία, να δίνει λύσεις στον ξενοδόχο και στον επισκέπτη, να συμβάλει στην ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων και στην οικονομία της χώρας.

Αποτελεί μια νέα ιδέα, μια καινοτομία, στο χώρο των κρατήσεων και αφορά σε μεμονωμένα καταλύματα – ξενοδοχεία και ξενοδοχειακές αλυσίδες. Σχεδιάστηκε με σκοπό να καλύψει υπάρχουσες και ανακύπτουσες ανάγκες τόσο των καταλυμάτων όσο και των δυνητικών πελατών.



Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα καταλύματα και αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για την βιωσιμότητα τους είναι το χαμηλό έως ανύπαρκτο και σε κάθε περίπτωση ανεπαρκές τελικό καθαρό ποσό που μένει ανά δωμάτιο πληρώνοντας φόρους και υποχρεώσεις.

  • Μαζί μας, οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων μπορούν να αποδεσμευτούν από τους online travel agents, να μειώσουν το κόστος διαμονής, να προβάλουν πολύ καλύτερα το ταξιδιωτικό τους προϊόν με απώτερο στόχο να αυξήσουν τη μέση πληρότητα και κατ’ ακολουθία και την κερδοφορία τους.

 


Από την πλευρά του επισκέπτη τώρα το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει σήμερα είναι η απογοήτευση αφού επισκεφτεί το κατάλυμα και το δωμάτιο της κράτησης του. Χρόνια ολόκληρα μέχρι και σήμερα συναντάμε να γράφεται το παρακάτω με πολλές παραλλαγές αλλά με την ουσία ακριβώς ίδια: Ο αρχικός ενθουσιασμός είχε δώσει τη θέση του στην απορία και στην απογοήτευση.

«Δεν έχει θέα στην ακρόπολη. Μας είπαν ψέματα. Και το διαμέρισμα δεν είναι τόσο ωραίο από κοντά.
Φαινόταν πολύ διαφορετικό στις φωτογραφίες»

  • Εμείς είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε το κλίμα αυτό και ο επισκέπτης να έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί (3D virtual tour 360ο) στο κατάλυμα και στα δωμάτια σαν να ήταν ήδη εκεί και άρα να ξέρει ακριβώς τι περιμένει να δει. Με αυτό τον τρόπο βιώνει και αντιλαμβάνεται καλύτερα την σχέση μεταξύ οικονομικής προσφοράς, ποιότητας και πραγματικής «αξίας» των υπηρεσιών που αγοράζει.


 


Ένα επιπλέον πρόβλημα στις μέρες μας αποτελεί η αγοραστική δύναμη του επισκέπτη που διαρκώς μειώνεται… Είναι γεγονός, στις μέρες μας, πολλοί επισκέπτες βρίσκουν τις τιμές των δωματίων απαγορευτικές και απογοητεύονται. Αναβάλλουν έτσι εμπορικές, κοινωνικές και προσωπικές υποχρεώσεις τους. Ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών, κλείνει λιγότερες ημέρες για τις διακοπές του, και κάποιο άλλο, αποφασίζει να μην πάει διακοπές για άλλη μια ακόμα χρονιά!!!

  • Δίνουμε την δυνατότητα στον επισκέπτη να δηλώσει την τιμή του δωματίου σύμφωνα με τις δυνατότητες του και τις επιθυμίες του ώστε να διεκδικήσει την κράτηση του.
  • Αλλάζουμε τα δεδομένα μιας κράτησης εισάγοντας την έννοια της deal διαπραγμάτευσης καλύτερης τιμής! Με άλλα λόγια ο επισκέπτης μπορεί να διαπραγματευτεί την τιμή του δωματίου με τον ξενοδόχο και να βρουν μαζί την καλύτερη δυνατή λύση.

 

 


Να εμπιστευτώ την BookingDeals;

Πέραν λοιπόν της βασικής επιδίωξης μας να εξελιχτεί η πλατφόρμα μας σε ηγέτιδα δύναμη στα συστήματα κράτησης των ξενοδοχείων, ο κυρίαρχος στόχος μας είναι από το να διευκολύνουμε το ταξίδι του απλού επισκέπτη με έξυπνο σχεδιασμό, μέχρι να προσεγγίζουμε οξυδερκείς καταναλωτές που εξερευνούν διαρκώς νέες τεχνολογίες – καινοτόμες ιδέες και αντιμετωπίζουν τις νέες προκλήσεις σαν επιπρόσθετες εμπειρίες, για μια καλύτερη ζωή.

  1. Αναγνωρίζει και κατανοεί τις ανάγκες του ξενοδόχου και του επισκέπτη, διευκολύνει και βελτιώνει τη προσπάθεια τους, προσφέροντας λύσεις και νέες εμπειρίες μέσα από την καινοτομία της.
  2. Απλοποιεί την καθημερινότητα και δημιουργεί αίσθηση αποκλειστικότητας και μοναδικότητας.
  3. Δίνει την δυνατότητα να καλυφθούν οι «νεκρές» περίοδοι και να τονωθεί ο ανταγωνισμός σε πείσμα της συνεχώς αυξανόμενης οικονομικής δυσχέρειας.
  4. Δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να "παίξουν" και να διαπραγματευτούν για μια καλύτερη τιμή δωματίου.
  5. Καλύπτει την ανάγκη των επισκεπτών που ψάχνουν το ίδιο δωμάτιο σε υπηρεσίες συγκρίσεων ξενοδοχείων αλλά και κυρίως την ανάγκη τους να βρουν την καλύτερη δυνατή τιμή, να αισθανθούν κερδισμένοι και μοναδικοί και ότι έχουν κάνει τελικά την σωστότερη επιλογή για την διαμονή τους.

 

 

 


Blog Ταξίδια

Εδώ θα βρείτε δεκάδες άρθρα με πολλές φωτογραφίες και μοναδικό υλικό ώστε να εμπνευστείτε τον επόμενο σας προορισμό. Ταξιδεύουμε και αρθρογραφούμε στο blog μας τις εμπειρίες μας. Ταξιδεύετε και εσείς μαζί μας. Μαζί θα ανακαλύπτουμε «τα μυστικά» κάθε περιοχής! Ακολουθείστε μας...

 

 



«Η Ελλάδα μας αποτελεί μία χώρα που όλοι «οφείλουν» να επισκεφτούν»

Μια φορά κι έναν καιρό οι ξένοι που επισκέπτονταν τη χώρα μας παρακινούνταν από ρομαντική διάθεση, αρχαιογνωσία και θαυμασμό για την κλασική εποχή νιώθοντας ταυτόχρονα σεβασμό για την τότε σύγχρονη Ελλάδα. Δεν ήταν, λοιπόν, απλοί τουρίστες αλλά περιηγητές και από την περιήγησή τους αναζητούσαν όχι τόσο υλικές αλλά κυρίως πνευματικές και ψυχικές απολαύσεις. Με την παραμονή τους τόνωναν την οικονομία και βέβαια προωθούσαν την ελληνική εικόνα στο εξωτερικό.

Ο προορισμός Ελλάδα δεν αποτελεί πλέον την εκπλήρωση μιας πνευματικής ανάγκης. Για τη νέα γενιά των περιηγητών, τους τουρίστες, η επίσκεψη στην χώρα μας είναι απλά μια ανάγκη για αλλαγή και εκτόνωση.

Επειδή εμείς οι ίδιοι είμαστε υπεύθυνοι και για τους τουρίστες που προσελκύει η χώρα μας αλλά και για όλους αυτούς που μας εγκαταλείπουν, αν θέλουμε να δώσουμε την κατάλληλη και απαραίτητη ώθηση στην μοναδική και τόσο σημαντική βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, την τουριστική και την ξενοδοχειακή, χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας, πρέπει να αλλάξουμε προσέγγιση και θέση, που θα στηρίζονται και οι δυο στο σεβασμό προς την ίδια μας την ιστορία και όχι στην αέναη αναζήτηση του κέρδους.

 

 

Ελάτε μαζί μας να κάνουμε την διάφορα!
#WeLoveGreece

 

 

 


Με την υποστήριξη
  • Elmag - Logo
  • Investments in Greece - Logo
  • Loux - Logo
  • 3 Delta - Logo
  • Hellenic Hospitality - Logo



Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται · We Greece · Copyright © 2018-2019
- beautifully crafted by our BookingDeals v.0.7 engine -
Είσοδος Πελάτη  |  Είσοδος Διαχειριστή  |  Εγγραφή Καταλύματος

Website Security Test