Σαλπάρουμε για κρουαζιέρα

...στο ειδυλλιακό Αιγαίο!

Αν στις καλοκαιρινές σας διακοπές θέλετε φέτος να ζήσετε μια αλλιώτικη εμπειρία, να χαλαρώσετε, να διασκεδάσετε, να απολαύσετε πεντανόστιμες συνταγές και να γνωρίσετε πανέμορφα ελληνικά νησιά που «ταξιδεύουν» στο Αιγαίο… ελάτε μαζί μας σε μια κρουαζιέρα προσιτή σε όλους, που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο νου και την καρδιά σας! Εσείς βάλτε απλά την καλή διάθεση και αφεθείτε να ζήσετε το θαλασσινό σας όνειρο… Για όλα τα άλλα θα φροντίσει η Celestyal Cruises με τα υπερσύγχρονα κρουαζιερόπλοιά της και τους πάντα χαμογελαστούς και φιλόξενους ανθρώπους της.

Κείμενο – Φωτογραφίες: Ιωάννα Παραβάλου.(Φιλική συμμετοχή)

Καλοκαιράκι πια και η θάλασσα του Αιγαίου με τα πανέμορφα νησιά μας με προκαλούν για ένα ταξιδάκι χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και ανανέωσης. Μαζί με την παρέα μου, λοιπόν, σκεφτήκαμε έξυπνα και αποφασίσαμε να δούμε όχι ένα, αλλά αρκετά νησιά, μέσα σε 3 μέρες, χωρίς να ξοδέψουμε πολλά χρήματα! Η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα: μια κρουαζιέρα στο ειδυλλιακό Αιγαίο ήταν ό,τι χρειαζόμασταν, για να πετάξουμε από πάνω μας τις έγνοιες και να γεμίσουμε τα μάτια και την ψυχή μας με ανείπωτη ομορφιά!

Με τη χαρά μικρού παιδιού ετοίμασα, λοιπόν, βαλίτσες για μια τριήμερη κρουαζιέρα με τα κρουαζιερόπλοια της Celestyal Cruises, για να επισκεφθούμε τρία πανέμορφα νησιά μας: τη Μύκονο, το Κουσάντασι και την Αρχαία Έφεσο, τη Σάμο και τη Μήλο. Φύγαμε, λοιπόν, για μια συναρπαστική κρουαζιέρα στο Αιγαίο…

Βίρα τις άγκυρες…

Παρασκευή πρωί το εντυπωσιακό κρουαζιερόπλοιο μάς περίμενε υπομονετικά στο λιμάνι του Λαυρίου. Ο καιρός ήταν με το μέρος μας, θάλασσα λάδι και η θερμοκρασία απόλυτα καλοκαιρινή. Στην άνετη καμπίνα μάς περίμενε για καλωσόρισμα ένα πιάτο με φρέσκα φρούτα κι ένα μπουκάλι κόκκινο εκλεκτό κρασί. Πολύ καλό για ξεκίνημα… Οι καλαίσθητοι χώροι του κρουαζιερόπλοιου, το εξαιρετικό φαγητό, οι υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλα τα επίπεδα, το πάντα ευγενικό προσωπικό που δούλευε ασταμάτητα με οργάνωση και συντονισμό… όλα σε κάνουν να νιώθεις αμέσως πολύ οικεία, ζεστά, φιλόξενα…

Πώς περνάει, όμως, η μέρα πάνω σ’ ένα κρουαζιερόπλοιο; (Αν στο μυαλό σας έχετε την εικόνα ότι σ’ ένα τέτοιο ταξίδι θα βαρεθείτε και δεν θα έχετε τι να κάνετε, καλύτερα να το ξεχάσετε). Μια όμορφη ημέρα ξεκινά εδώ με ένα πλούσιο πρωινό, που περιλαμβάνει ό,τι ζητάει η ψυχή μας, για να πάρουμε δυνάμεις, γιατί ακολουθούν οι εκδρομές στον τόπο που φθάνουμε (συνήθως το πρωί), ώστε να τον γνωρίσουμε καλύτερα (πολλές φορές και δύο διαφορετικούς προορισμούς μέσα στην ίδια μέρα), για τις οποίες έχουμε κανονίσει από το προηγούμενο βράδυ. Τα πούλμαν και οι ξεναγοί μάς περιμένουν έξω από το πλοίο για να μας «ταξιδέψουν» στις ομορφιές του τόπου τους…

Ωστόσο, και στο πλοίο μάς περιμένουν πολλές ευχάριστες δραστηριότητες, που γίνονται στο κατάστρωμα, δίπλα στην πισίνα, όπως μάθημα χορού, επίδειξη διαφόρων δεξιοτήτων, παρακολούθηση ετοιμασίας κάποιου παραδοσιακού φαγητού ή αθλητικές δραστηριότητες. Φυσικά, αν κάποιος θέλει απλά να χαλαρώσει κάνοντας μια βουτιά στην πισίνα και να χαρεί τον ήλιο σε μια ξαπλώστρα σ’ ένα ήσυχο μέρος του πλοίου συντροφιά με ένα βιβλίο κι αυτό γίνεται… Αν πάλι κάποιος βαρεθεί και θέλει συντροφιά, σίγουρα θα βρει πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους από κάθε γωνιά της γης για να μιλήσει μαζί τους και να κάνει γνωριμίες.

Φυσικά, η διασκέδασή μας δεν τελειώνει εδώ… Πάλι έχουμε πολλές επιλογές για να περάσουμε καλά με την παρέα μας: να χαρούμε το πρόγραμμα με ζωντανή μουσική και εντυπωσιακά χορευτικά, να πιούμε ένα ποτό ακούγοντας αγαπημένα τραγούδια στο σαλόνι ή να το ρίξουμε στο χορό στην disco του κρουαζιερόπλοιου, στο πιο ψηλό κατάστρωμα. Αν πάλι διασκεδάζουμε παίζοντας τυχερά παιχνίδια, δεν έχουμε παρά να επισκεφθούμε το Καζίνο του πλοίου.

Πρώτος προορισμός… η κοσμοπολίτισσα Μύκονος

Νωρίς το απόγευμα φθάσαμε σε ένα από τα πιο διάσημα νησιά του Αιγαίου, την πανέμορφη Μύκονο. Χωρίς αμφιβολία, είναι ένα νησί – μύθος! Απόλυτο λευκό λουσμένο στο φως του ήλιου, γραφικά σοκάκια στη Χώρα της και θάλασσες να της πιεις στο ποτήρι. Όσο για τις νύχτες της… αυτές πρέπει να τις ζήσεις! Αν ήταν γυναίκα, θα ανήκε σίγουρα στην κατηγορία των πιο λαμπερών θηλυκών! Μάλιστα, θα λέγαμε πως έχει δύο διαφορετικά πρόσωπα: αυτό του ξέφρενου nightlife και το άλλο της αυθεντικής διασκέδασης στις πανέμορφες ακρογιαλιές της, κάτω από την ψάθινη ομπρέλα και το δυνατό ήλιο. Περπατώντας στα κατάλευκα, φρεσκοασβεστωμένα σοκάκια της Χώρας που σφύζει από ζωντάνια, μέρα και νύχτα, σίγουρα θα συναντήσεις κάποιον από τους celebrities που κυκλοφορούν στο νησί… Η Μύκονος είναι αναμφίβολα ο απόλυτος κοσμικός προορισμός της Ελλάδας.

Στη διάθεσή μας είχαμε το χρόνο για μια βόλτα με τα πόδια στα δρομάκια της Χώρας, για να χαζέψουμε λίγο τα εξαιρετικά μαγαζιά της, να φθάσουμε στην Αλευκάντρα με τους γραφικούς ανεμόμυλους και να καταλήξουμε για καφεδάκι ή ένα δροσερό cocktail στη «Μικρή Βενετία», με τα σπίτια και τα καφέ της να «συνομιλούν» με τα κύματα… Από εδώ χαρήκαμε ένα πολύ δυνατό ηλιοβασίλεμα!

Αφού απολαύσαμε παραδοσιακές γεύσεις και ολόφρεσκα θαλασσινά σε κάποιο από τα καλά εστιατόρια της παραλίας, επιστρέψαμε αργά το βράδυ στο κρουαζιερόπλοιο. Ώρα για ξεκούραση…

Στο Κουσάντασι και την Αρχαία Έφεσο…

Το πλοίο διασχίζει το Αιγαίο, για να ξυπνήσουμε το πρωί στο Κουσάντασι της Τουρκίας, το Pigeon Island (Νησί των Περιστεριών), που αποτελεί σήμερα δημοφιλές τουριστικό θέρετρο, προσελκύοντας πλήθος ταξιδευτών. Ακολουθεί μια καινούργια μέρα γεμάτη δυνατές συγκινήσεις! Από εδώ θα ξεκινήσουμε την εκδρομή μας με πούλμαν ως την Αρχαία Έφεσο, η οποία απέχει από το λιμάνι του Κουσάντασι γύρω στα 19 χλμ. Η Έφεσος ήταν μία από τις σημαντικότερες Ιωνικές πόλεις της Μικράς Ασίας, χτισμένη σχεδόν στα παράλια του Αιγαίου (κατά την αρχαιότητα).

Η ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο διαρκεί γύρω στις 2 ώρες και είναι πραγματικά μαγική. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα υπαίθρια αρχαιολογικά μουσεία του κόσμου. Τα πολυάριθμα μνημεία της Αρχαίας Εφέσου αναφέρονται στην ελληνιστική, τη ρωμαϊκή και την πρωτοχριστιανική περίοδο. Αν και μόλις το 13% της πόλης έχει έλθει στο φως, η επίσκεψη σε τούτο τον σημαντικό αρχαιολογικό χώρο μας προσφέρει τη δυνατότητα να σχηματίσουμε μια αντιπροσωπευτική εικόνα για τη δύναμη και τη μεγαλοπρέπεια μιας πόλης 250.000 κατοίκων του 2ου π.Χ. αιώνα.

Τα κυριότερα αξιοθέατα που θα δούμε στην αρχαία Έφεσο είναι η Βιβλιοθήκη του Κέλσου, η Βασιλική του Αγίου Ιωάννου, το Σπίτι της Παναγίας, το Ωδείο, το Πρυτανείο, η πλατεία Δομητιανού, η οδός Κουρητών στο κέντρο της πόλης, η κρήνη και ο Ναός του Αδριανού, καθώς και τα ερείπια του Ναού της Αρτέμιδος (σε περιοχή ανάμεσα στην Έφεσο και στο Selcuk ). Η πόλη της Εφέσου ήταν αφιερωμένη στη θεά Άρτεμη και είχε χτιστεί στα δυτικά παράλια της Μικράς Ασίας. Το «Αρτεμίσιο», ναός προς τιμήν της θεάς, ο οποίος χρειάστηκε 120 χρόνια για να ολοκληρωθεί, ήταν ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Ευρήματα από τον αρχαιολογικό χώρο, φιλοξενούνται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Εφέσου, στην πόλη Σελτσούκ.

Ιδιαίτερα επιβλητική είναι η πρόσοψη της Βιβλιοθήκης του Κέλσου και το εντυπωσιακό αρχαίο θέατρο (το μεγαλύτερο που διατηρείται στις μέρες μας, χωρητικότητας 30.000 θεατών), στο χώρο του οποίου έχουν γίνει εξαιρετικές συναυλίες ονομαστών καλλιτεχνών.

Μετά τη μαγευτική περιήγηση και ξενάγηση στο χώρο αυτό, θα έχουμε και χρόνο για ψώνια στο Σκεπαστό Παζάρι στο Κουσάντασι. Χρώματα κι αρώματα Ανατολής μας παρασέρνουν στον πολύβουο κόσμο του παζαριού… Μπαχάρια σε μεγάλη ποικιλία, λουκούμια φτιαγμένα με χίλιες-δυο γεύσεις, μπακλαβαδάκια και άλλες λιχουδιές μας προκαλούν να τα δοκιμάσουμε… Εδώ θα βρούμε ακόμη πολλά δερμάτινα είδη, κοσμήματα, χαλιά χειροποίητα, μπλουζάκια, καλλυντικά και διακοσμητικά είδη… Ώρα, όμως, για επιστροφή στο πλοίο, για φαγητό και μεσημεριανή ξεκούραση, γιατί νωρίς το απόγευμα θα είμαστε σ’ ένα ξεχωριστό ελληνικό νησί του Αιγαίου…

Το απόγευμα… στην καταπράσινη Σάμο

Το νησί του Πυθαγόρα, η πανέμορφη Σάμος, πλούσια σε ιστορία αιώνων, με αρχαία ιερά κι ιστορικά μνημεία, αλλά και προικισμένη με κατάφυτα δάση, καταρράκτες και εξωτικές θάλασσες, σε μαγεύει όσο την ανακαλύπτεις. Η ταυτότητά της ως γενέτειρας της Ήρας, της συζύγου του Δία, πιστοποιείται από τα ερείπια στο Ηραίον, του ιερού προς τιμήν της θεάς.

Η Σάμος έχει γραφικά ορεινά χωριά και μαγευτικές παραλίες με σμαραγδένια νερά, όπου τα πεύκα γλιστρούν ως τη θάλασσα, όπως η Τσαμαδού και τα Λεμονάκια, οργανωμένες και οι δύο. Εξαιρετικά είναι και τα κρασιά του νησιού (ιδιαίτερα το περίφημο γλυκό κρασί της).

Το απόγευμα ξεκινήσαμε με το πούλμαν από το Βαθύ (το λιμάνι) για το γραφικό Πυθαγόρειο, με τις πεντακάθαρες και ολάνθιστες γειτονιές του, το ειδυλλιακό λιμάνι του, όπου βρίσκουν απάγκιο οι ψαρόβαρκες και τα σκάφη… για μια σύντομη ξενάγηση στα πιο σημαντικά αξιοθέατα του τόπου, αλλά και για να απολαύσουμε το καφεδάκι μας δίπλα στη θάλασσα…

Στη συνέχεια, με τα πούλμαν ανηφορίσαμε γύρω στα 12 χλμ. ως το γραφικό χωριό Παγώνδας, όπου στη μεγάλη πλατεία του με τα αιωνόβια πλατάνια, είχε οργανωθεί για μας ένα δυνατό παραδοσιακό γλέντι! Μεγάλα τραπέζια στρώθηκαν για να μας υποδεχτούν με καλό σπιτικό φαγητό και γλυκό σαμιώτικο κρασί… Μια μουσική ορχήστρα με νέους από το νησί, καθώς και ένα ντόπιο χορευτικό συγκρότημα, μας διασκέδασαν με παραδοσιακούς και ελληνικούς χορούς. Όπως ήταν αναμενόμενο, ξεσήκωσαν κι εμάς για να χορέψουμε μαζί τους. Η εμπειρία αυτή θα μας μείνει αξέχαστη!

Βραδινή διασκέδαση με τραγούδι και χορό στο πλοίο…

Έπειτα από μια μέρα γεμάτη όμορφες εμπειρίες στο ξεχωριστό νησί της Σάμου, η βραδιά δεν είχε τελειώσει ακόμη… Στον εντυπωσιακό χώρο εκδηλώσεων του κρουαζιερόπλοιου μάς περίμενε μία ακόμη έκπληξη! Μια μουσική βραδιά με πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα και ζωντανή μουσική με γνωστούς τραγουδιστές, που μας διασκέδασαν με αγαπημένα ελληνικά τραγούδια! Σε αυτό το ταξίδι είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε και μια υπέροχη παράσταση με παραδοσιακούς χορούς των νησιών μας από

SONY DSC

το Λύκειο Ελληνίδων. Η πίστα γέμισε με χρώμα, φως και ταλαντούχα παιδιά, ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές, που χόρεψαν στους ρυθμούς των νησιώτικων τραγουδιών και μας μάγεψαν! Δεν θέλαμε να τελειώσει αυτό το θέαμα… Όπως μάθαμε, το Λύκειο των Ελληνίδων, ένας πολιτιστικός φορέας που μετρά 103 χρόνια δημιουργικής προσφοράς, συνεργάζεται πλέον με τη Celestyal Cruises και θα δίνει παραστάσεις εν πλω, με παραδοσιακές φορεσιές και τοπικούς χορούς. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να «ταξιδέψουμε» τους ξένους επιβάτες στην ελληνική παραδοσιακή κληρονομιά μας, μέσα από τη διαφορετική φορεσιά, τη μουσική και το χορό. Φυσικά, και για μας είναι ο καλύτερος τρόπος διασκέδασης!

Τελευταίος προορισμός… η εξωτική Μήλος

Το επόμενο πρωινό μάς βρήκε στο απάνεμο λιμάνι της Μήλου, τον Αδάμαντα.

Η αποβίβαση στο νησί έγινε με λέμβους και από εκεί με παραδοσιακό τρεχαντήρι ή με ιστιοπλοϊκό θα κάναμε το γύρο της Μήλου, για να ανακαλύψουμε τις κρυφές χάρες της.

Η αλήθεια είναι ότι το θαλασσινό αεράκι μας κούνησε λίγο μέχρι να φθάσουμε στη μέση της διαδρομής μας, ωστόσο, το διασκεδάσαμε όλοι μας και έγινε αφορμή για πολύ γέλιο…

Διά θαλάσσης, λοιπόν, γνωρίσαμε την ιδιαίτερη γοητεία του ηφαιστειακού αυτού νησιού που «ταξιδεύει» στο Αιγαίο και μας μαγεύει με τις εξωτικές του θάλασσες, με την αρχοντική Χώρα του που είναι χτισμένη ψηλά και απολαμβάνει μαγευτικό ηλιοβασίλεμα, με τα πολύχρωμα παραθυρόφυλλα στα θαλασσινά  σπίτια στο Κλίμα, με τους εντυπωσιακούς βράχους στο ακρωτήριο Βάνι, με τα κατάλευκα λιασμένα βράχια στον κόλπο του Παπάφραγκα. Πάνω από όλα, όμως, σε μαγεύει το μοναδικό σκηνικό στο Κλέφτικο με τους πέρα από κάθε φαντασία σχηματισμούς θεόρατων βράχων που ξεπετάγονται από τη θάλασσα, δημιουργώντας από κάτω τους περάσματα και θαλασσινές σπηλιές, ενώ τα γαλαζοπράσινα, διάφανα νερά σε προκαλούν για μια και δυο και πολλές βουτιές από το σκάφος…

Για να φθάσουμε ως εδώ καταπλεύσαμε το νότιο μέρος του νησιού και περάσαμε από τις παραλιακές περιοχές του Γέροντα, του Προβατά, της Φυριπλάκας, του Προβατά, του Γέρακα, των Θειωρυχείων και θαυμάσαμε τους απίστευτους σχηματισμούς των πετρωμάτων με τις εντυπωσιακές εναλλαγές των χρωμάτων…

Εκεί, σ’ αυτό το κορυφαίο σημείο της Μήλου, στο Κλέφτικο, κάναμε κι εμείς την πρώτη μας στάση για μπάνιο, αλλά και για να γεμίσουμε τα μάτια και την ψυχή μας με τόση απλόχερη ομορφιά! Οι άνθρωποι του πλοίου είχαν ετοιμάσει για μας ένα πλούσιο παραδοσιακό γεύμα με μεζεδάκια, όπως χταποδάκι κοκκινιστό, στραπατσάδα, σαρδέλα μαριναρισμένη… μέχρι τραγανούς λουκουμάδες και ολόφρεσκα ζουμερά σταφύλια. Ήταν ό,τι καλύτερο για να πάρουμε δυνάμεις μετά τις βουτιές μας στο Κλέφτικο.

Τελικός προορισμός της θαλασσινής μας απόδρασης με το τρεχαντήρι «Θαλασσίτρα» ήταν τα Πολλώνια, ο παραθαλάσσιος οικισμός με την όμορφη αμμουδερή παραλία με τα αλμυρίκια και τα ταβερνάκια του δίπλα στο κύμα. Εδώ απολαύσαμε ντόπιους μεζέδες και ολόφρεσκα θαλασσινά (αξέχαστα θα μου μείνουν τα μύδια αχνιστά).

Η επιστροφή στο πλοίο έγινε διά ξηράς, με πούλμαν, έτσι είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε και μια μικρή στάση για να δούμε και να φωτογραφήσουμε το εντυπωσιακό σκηνικό του Παπάφραγκα με τον απάνεμο κολπίσκο και τα κατάλευκα λειασμένα βράχια, ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα του νησιού.

Με αυτή την εικόνα ολοκληρώθηκε γλυκά και τρυφερά αυτή η πανέμορφη τριήμερη κρουαζιέρα στο ειδυλλιακό Αιγαίο με το κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises, που θα συντροφεύει για καιρό με όμορφες αναμνήσεις τη σκέψη μας…

Πληροφορίες:

Αν θέλετε να ζήσετε κι εσείς αυτές τις αξέχαστες εμπειρίες στο Αιγαίο, κάντε σήμερα κιόλας κράτηση σε μία από τις τόσες ενδιαφέρουσες κρουαζιέρες της Celestyal Cruises και χαρείτε την μαζί με παρέα αγαπημένη (γιατί με καλή παρέα όλα είναι πιο όμορφα…).

Πληροφορίες για τις κρουαζιέρες στο Αιγαίο: www.celestyalcruises.com

Τηλ. κρατήσεων: 216-4009999.

Για την ενημέρωσή σας…

Ελληνικό καλοκαιρινό φεστιβάλ με τη Celestyal Cruises

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι θεματικές κρουαζιέρες της Celestyal Cruises, «Ιστορίες Ελληνικής Φιλοξενίας», ταξιδεύουν τους επιβάτες σε γεύσεις, ήχους, εικόνες και αρώματα της Ελλάδας

Μέσα από μια σειρά θεματικών εκδηλώσεων εν πλω, η Celestyal Cruises προσκαλεί τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων Celestyal Olympia και Celestyal Nefeli, να ζήσουν το Celestyal τρόπο διακοπών. Από τον Ιούνιο έως και τον Αύγουστο, σε μία 3ήμερη, 4ήμερη ή 7ήμερη κρουαζιέρα, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν γνήσια ελληνική διασκέδαση και οινογαστρονομία, αλλά και να χαλαρώσουν, απολαμβάνοντας την ομορφιά των Αιγαιοπελαγίτικων προορισμών.

Στις μουσικές θεματικές κρουαζιέρες του καλοκαιριού, δημοφιλείς καλλιτέχνες της εγχώριας σκηνής, σε συνεργασία με το ραδιοφωνικό σταθμό Λάμψη 92,3, θα δώσουν στο κοινό των κρουαζιέρων το έναυσμα για ανεξάντλητη νυχτερινή διασκέδαση εν πλω.  Συγκεκριμένα, στην 3ήμερη κρουαζιέρα «Εικόνες Αιγαίου» στις 23/6, με προορισμούς τη Μύκονο, το Κουσάντασι, την Πάτμο, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και τη Σαντορίνη, ο δημοφιλής τραγουδιστής και μέλος της κριτικής επιτροπής του φετινού ελληνικού XFACTOR, Γιώργος Παπαδόπουλος, θα βρίσκεται στη σκηνή του  Celestyal Olympia για μια ξεχωριστή ζωντανή εμφάνιση. Στις 30/6 ο DJ Νίκος Μάρκογλου από το ραδιοφωνικό σταθμό Λάμψη 92,3, θα αναλάβει να διασκεδάσει το κοινό με σύγχρονες και αγαπημένες ελληνικές μουσικές επιτυχίες. Επίσης, στις 10/7, ο τραγουδιστής Νικηφόρος υπόσχεται να χαρίσει μια ξεχωριστή μουσική βραδιά στους επιβάτες της 4ήμερης κρουαζιέρας «Ειδυλλιακό Αιγαίο», με προορισμούς τη Σύρο, το Τσεσμέ, την Κω, την Ίο, τη Σαντορίνη και το Λαύριο. Τη λίστα καλλιτεχνών που θα φιλοξενήσει η Celestyal Cruises αποκλειστικά για τους ταξιδιώτες της, συμπληρώνουν στην 3ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο», στις 28/7, η τραγουδίστρια Ειρήνη Παπαδοπούλου και ο γνωστός ράπερ ΒΟ, οι οποίοι συμμετείχαν στο εξαιρετικά δημοφιλές ελληνικό SURVIVOR 2017.

Ταξιδεύοντας τους επιβάτες της στους ήχους και τις μελωδίες της Ελλάδας, η Celestyal Cruises φιλοξενεί και φέτος στη μουσική σκηνή της μία «κλασική αξία», έναν καταξιωμένο Έλληνα συνθέτη και δεξιοτέχνη-δάσκαλο του ελληνικού μπουζουκιού, τον Θανάση Πολυκανδριώτη. Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να τον απολαύσουν στις 2/6, 18/8, 25/8 και 28/8, στις 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» με το Celestyal Olympia, στην 3ήμερη κρουαζιέρα «Πανοραμικό Αιγαίο» στις 16/6, καθώς και στην 4ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο» στις 17/7 και 31/7 με το Celestyal Nefeli.

Οι παραστάσεις του διεθνώς αναγνωρισμένου Λυκείου των Ελληνίδων, που αναδεικνύουν τη διαχρονικότητα της ελληνικής παράδοσης, θα φιλοξενηθούν στην 3ήμερη κρουαζιέρα «Πανοραμικό Αιγαίο» στις 9/6, καθώς και στις 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 21/7, 28/7, 11/8 και 14/8.

Και καθώς η ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία είναι άμεσα συνυφασμένη με βραδιές κάτω από την πανσέληνο, η Celestyal Cruises έχει ετοιμάσει ειδικά full moon parties, με υπέροχες μουσικές επιλογές και μοναδικά cocktails κάτω από τα αστέρια. Συγκεκριμένα, στην 3ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο» στις 7/7, οι επιβάτες θα απολαύσουν μια αξέχαστη βραδιά με lounge μουσική από τον DJ Νίκο Γκαραβέλα του GRadio, ενώ στην 4ήμερη κρουαζιέρα «Εικόνες Αιγαίου» στις 7/8, η Εύη Σιδηροπούλου του Best Radio 92,6, θα επενδύσει μουσικά τη βραδιά.

Επιπλέον, η Celestyal Cruises μέσα από τα «Φεστιβάλ Επιστήμης», προσφέρει στους συμμετέχοντες της κρουαζιέρας «Εικόνες Αιγαίου» στις 16/6 και 14/7, την ευκαιρία να «δοκιμάσουν» τα δικά τους πειράματα χρησιμοποιώντας καθημερινά υλικά, αλλά και να παρακολουθήσουν τον έναστρο ουρανό με μια πιο επιστημονική ματιά. Τέλος, οι θεματικές κρουαζιέρες «Ιστορίες Ελληνικής Κληρονομιάς- Πολιτισμός και Οινογαστρονομία», που συνθέτουν την πανδαισία των ελληνικών γεύσεων και αρωμάτων, θα πραγματοποιηθούν ξανά από το Σεπτέμβριο ως το Νοέμβριο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *